Sekretæren styrer bestyrelsens kalender, indkalder til bestyrelsesmøder, fører
klubbens protokol og laver referater.
Sekretæren medvirker efter aftale i afviklingen af klubbens sociale
arrangementer.
Sekretæren oversætter desuden i nødvendigt omfang klubbens informationer til
vore gæster til tysk og engelsk.
Sekretæren og kassereren arbejder sammen i forbindelse med opkrævning af
kontingenter samt diverse skrivelser til medlemmerne.
Al
ind- og udmelding, adresse- og telefonændringer foregår ved henvendelse til
sekretæren.
Anmodning om broplads/vinterplads foretages via tilmeldingsblanketten, som
findes på hjemmesiden
(INDMELD_HSC).
Blanketten sendes til sekretæren, som tager den med på førstkommende
bestyrelsesmøde, og meddeler herefter ansøgeren om resultatet.
Webmaster
Sekretæren er klubbens
webmaster. (Se
mere her)
Arbejdet med hjemmesiden foretages i tæt
kontakt med webredaktør Bruno Junker indtil 2020.
Fra 2021 varetager Benny
Skødt-Rasmussen hjemmesiden
https://www.haderslevsejlclub.dk/
og Bruno Junker varetager
opbygningen af arkivet (Det historiske arkiv)
http://haderslevsejlclub.dk/_ARKIVET_/.
Hjemmesiden er bestyrelsens hovedinformationskilde til medlemmerne, og
hjemme-siden ajourføres løbende med aktivitetskalender, referater, nyheder og
opdateringer.
Medlemsindlæg kan foretages via hjemmesidens punkt: "kontakt os" eller på
webmaster@haderslevsejlclub.dk.
Sekretæren administrerer og ajourfører klubbens eventuelle venteliste.
Opdateret
12. juni 2018