CYKELTOUR 24. FEBRUAR 2007

Sejludvalget er igen klar til at gentage sidste års succes med en "vintercykeltur" for klubbensmandlige medlemmer.

Senest den 20 februar skal interesserede tilmelde sig på TELEFON NR. 7452 0065 eller 2460 0950 ( Bent C.) Turens deltagere mødes kl. 9.00 ved Haderslev Sejlclubs Klubhus, hvorefter vi cykler hen til X-yacht, hvor vi kl. 9.15 vil blive modtaget af Birger Hansen, som vil give en rundvisning og gennemgang af X-yachts nye program.

Efter ca. 1 – 1½ time, tager vi så ud på cykelturen, en rute som Bent Christensen igen står for. Rutens længde vil være 25 – 30 km., men kan evt. afkortes, hvis vejret ikke er med os.

Efter turen samles vi ved "Mikke" ( Michael Orbesen) Åstrupvej, hvor der serveres "forloren skildpadde" og ost.

Det koster 100 kr. at deltage i arrangementet, som også omfatterforplejning undervejs.

Var du ikke blandt de 25 deltagere sidste år, får du nu chancen til at deltage i en god fælles oplevelse.

Hilsen Sejludvalget.