Kreativ opbevaring af mast

Vi må nok konstatere, at det kniber gevaldigt med plads til vore master efter at vi har måttet sløjfe de gamle masteskure  bag kajakklubben. Vi har stadig en stor opgave foran os med at få flyttet det nuværende masteskur og få monteret det nyindkøbte. Det blev desværre ikke nået sidste år, men skulle være gerne være på plads til efteråret 2007.

Selvom der mangler plads er der dog enkelte medlemmer som tænker fremad mod den kommende sejlsæson og ikke mener det er nødvendigt at fjerne salingshorn og wirer fra riggen inden den hænges på plads i skuret. Så er den jo klar til den nye sæson og skal blot have en gang polish.

Pladsudvalget har valgt at anlægge en humoristisk vinkel på dette indslag, men vi kan vist alle være enige om, at det ikke er den mest hensigtsmæssige måde at optage plads i masteskuret på.