Sidste optagning af store både 1. & 2. november 2008

Vi nærmer os nu afslutningen på klubbens optagning af både for sæsonen 2008 og vi mangler nu kun de helt tunge både som vi ikke kan transportere med vor kran.

Hovedparten af disse både har transportvogne, som gør det muligt at løfte dem og senere køre dem bort til vinterpladsen.

Vi har imidlertid 2 både som er så tunge, at vi ikke kan flytte dem fra sæsætningskajen, hvorfor de bliver placeret der ved siden af hinanden indtil søsætning næste år.

Det betyder også, at vi herefter ingen mulighed har for at tage både på land fra sæsætningskajen og medlemmer som nu vil have deres både på land må kontakte transportfirmaet Søndergård og få dem taget op fra Nordkajen.

Medlemmer som ønsker at deres både overvintrer i vandet bedes henvende sig til havnemester Lars Knudsen for at få anvist plads i havnen.