God tone i klubben medlemmerne imellem

Som formand for klubben bliver jeg fra tid til anden involveret i konflikter medlemmer imellem. De fleste er i virkeligheden ret harmløse, hvor det ene ord tager den andet og det ender i verbale udtalelser og fornærmelser som man bagefter fortryder.

Vi er mange forskellige typer mennesker i klubben og man behøver ikke at elske dem alle, men man kan i det mindste holde en god tone overfor hinanden og undgå at kalde hinanden "gamle idiot" "sure opstød" "kværulant" m.v.

Der kan naturligvis også være situationer hvor man føler sig uretfærdigt behandlet eller chikaneret af en eller anden årsag. Jeg vil godt have, at man istedet for at ryge i totterne på hinanden kommer til mig personligt og forelægger problemet, hvorefter vi løser det i fællesskab.

Vi vil i klubben ikke akceptere personlige angreb på andre medlemmer, idet vi betragter alle uanset anciennitet og tilhørsforhold som ligeværdige, og vi vil gribe ind i samme øjeblik vi hører om problemer i den retning.

Claus Persson - formand