Redningsstiger monteres nu på vore broer

Vi har indenfor den sidste måned oplevet situationer hvor medlemmer, gæster og børn er faldet i vandet fra vore broer og hvor kun held har forhindret alvorlige drukneulykker.

Vi skal ikke komme i den situation, at der skal en ulykke til før vi reagerer og foretager os det vor naboklub allerede sidste år etablerede, nemlig montering af stiger og andet redningsudstyr på broerne.

Stigerne har vi allerede anskaffet og broformanden på Bro E har allerede sammen med medlemmer fra dette broafsnit monteret aluminiumstiger for hver 25 meter på hele bro E.

Nu er det op til de øvrige broformænd at få samlet folk sammen til denne opgave og henvende sig til Havnemester Lars Knudsen og få udleveret stiger og værktøj.