Planlægning af vinteraktiviteter i klubhuset

Ligesom FOF og AOF skal vi nu tænke på at få vort vinterprogram for arrangementer i klubhuset på skinner.

Jeg har store forventninger til, at vi hver måned i vinterhalvåret har mindst 1 klubarrangement af varierende indhold som vil knytte os socialt endnu bedre sammen.

Det kan være en kombination af foredrag med billedfremvisning, sejlsport- eller rejseorienterede film, faglige kurser i form af førstehjælp til mennesker og motorer, hyggearrangementer med kaffebord eller spisning, andespil eller lotteri, julestue med børn og børnebørn, musikaften med egne eller externe musikere, eller besøg af vore sponsorer som fortæller om deres virksomhed samt evt. genbesøg hos dem.

Mulighederne er uendelige så alle forslag og ideer tages 100% seriøst, og jeg vil bede Jer sende en mail til undertegnede med beskrivelse at projektet.

Claus Persson - formand HSC

formand@haderslevsejlclub.dk