BR   BRANDSØ RUNDT 2009

Middelfart Sejlklub indbyder igen i år til
 denne traditionsrige sejlads.

Sejladsen sejles i år søndag d 6 september med første start kl. 10.00

Igen i år starter de mindste både først og sidst de hurtige flerskrogsbåde.

Nyhed! Starten foregår nu lige udenfor Middelfart Marina.

Turen går som traditionen byder fra Fænøsund til Wedelsborg Hoved, rød bøje, videre syd om Brandsø og til Anslet Hage, kompasafmærkning øst, -og så hjem igen( eller modsat omsejlingsretning). Før målgang skal udlagt orange bøje med gult flag ved Skrillinge Strand passeres om bagbord.

Som sidste år kan vi tilbyde gratis benyttelse af vore kran til isætning op optagning, dog max 2 tons.

Løftestropper skal selv medbringes. En god mulighed for områdets trailer - både.

Benyt også chancen for at sejle Brandsø Tune-up lørdag fra Skærbæk .

Husk at der er gratis overnatning  lørdag til søndag i Middelfart Marina for alle deltagende både.

Der er præmier for hver 5. tilmeldte båd., vandrepokaler til hurtigste båd overalt - hurtigste klub ( 3 både)-hurtigste indenbys båd-og hurtigste flerskrogsbåd..

NYT Qourning boats har udsat en vandrepokal for flerskrogsbåde til den som efter sammenlægningen af resulaterne fra Brandsø Tune up og Brandsø Rundt udregnet i Texel er hurtigst. I tilfælde af pointlighed er Brandsø Rundt den afgørende faktor.

Ansvarsforsikring kræves.

Startgebyr 250 kr. Nem betaling med overførsel via homebankning til konto: 0755 3222454408.

Yderligere forespørgsler på telefon 21 76 27 06 eller mail : kapsejlads@middelfartsejlklub.dk

Tilmelding: http://www.easysignup.dk/tilmeldinfo.aspx?id=77

Tilmelding er først gyldig, når indbetaling af startgebyret er foretaget til ovennævnte bankkonto.

.