Tyveri fra vor eget klubhus

Vi har desværre måttet konstatere at vi har en tyveknægt blandt os, som ikke alene har beriget sig af klubhuset inventar, men også nu forhindrer at den gratis facilitet at kunne anvende internet i klubhuset er ophørt.

Tyveknægten har fjernet den trådløse internetforbindelse fra vort EDB anlæg selvom udgiften til anskaffelse kun ligger på ca. 600 kr. At man kan synke så dybt, at man vil stjæle fra venner og sejlerkammerater er ufatteligt og vi håber at gentagelsestilfælde i vort klubhus ikke vil forekomme

Vi vil forsøge på baggrund af vort internetlog samt vor log for adgangskontrol at spore hvornår tyveriet er foregået.

Vi vil også give frit lejde til tyveknægten til at returnere de stjålne effekter til klubhuset.

På bestyrelsens vegne - Claus Persson formand