Ændring af betingelserne for vinteroplægning i vandet

På grund af de seneste års milde vintre har vi som forsøg iår besluttet at suspendere reglen i broregulativet om at bådene skal ligge strømret om vinteren.

Vi ønsker imidlertid at samle alle overvintrende både på BRO E, som dels ligger mest i læ og hvor det samlet set også vil være muligt at overvåge bådene bedst muligt med hensyn til tyveri og fortøjninger ved høj/lavvande.

Det betyder, at alle bådejerne skal flytte deres både til BRO E senest den 15. november og vi vil ikke akceptere tidligere års slendrian hvor vi skal ringe til medlemmer optil mange gange før påbudene efterkommes.

Såfremt der efter 15. november stadig måtte være medlemmer som ikke har efterkommet påbudene, uden at have en aftale med havnemesteren vil bådene blive flyttet af havneudvalget og medlemmet vil modtage en regning for ulejligheden.