Nyvalg til bestyrelsen ved førstkommende generalforsamling

Det er med stor beklagelse at bestyrelsen har modtaget meddelelse om, at vor nuværende kasserer Jens Harder samt næstformand Finn Laursen ikke ønsker genvalg ved førstkommende generalforsamling i november.

Stort arbejdspres i hverdagen har fået begge til at beslutte at tiden var inde til at træde tilbage og overlade arbejdet til andre, fremfor at skulle tage endnu en 2 årig periode.

Det er et stort tab for klubben men sådan er betingelserne og derfor har bestyrelsen allerede nu meldt ud, at medlemmerne skal vælge 2 nye repræsentanter og opfordrer alle som måtte være interesseret i at yde en indsats for klubben at kontakte formand Claus Persson personligt eller på telefon 20 60 69 08 - mail: formand@haderslevsejlclub.dk.

Kasserer                            Næstformand

Jens Harder                          Finn Laursen