Årsmærkater, klubstander samt markering af stativer.

Lad os alle fra sæsonstart få bragt ovennævnte i orden så vi ikke skal bruge tid på at påminde og kontrollere at disse simple ting er i orden.

Årsmærkater udleveres af kranførerne eller Havnemester Lars Knudsen og placeres på båden så de kan ses fra broen.

Klubstander og filtpenne kan købes hos havneopkræveren eller Havnemester Lars Knudsen og Formand Claus Persson. De hvide plastikplader til påsætning under de rød/grønne skilte kan rekvireres gratis ved henvendelse til Havnemester Lars Knudsen.

Hvis du ikke har fået det rigtige bådnavn eller hjemsted på båden kan vi anbefale B.W.Skilte i Vestergade, Haderslev som kan lave skiltet medens du venter. Priserne til H.S.C. medlemmerne er meget rimelige.

Når din båd søsættes bør du samtidig markere dit stativ med navn og telefonnummer, da det muligvis bliver flyttet til en anden position på pladsen.