Flittige hænder

Flittige hænder - midt i ferien

Mens vi andre nød ferien, det gode vejr og flotte omgivelserne rundt omkring i Danmarks havne, var der flere medlemmer, der hjemme i klubben renoverede og vedligeholdte på livet løs.

DE FORTJENER ET SKULDERKLAP

Gæstesejlere i HSC kunne derfor nyde samme høje standard som vi andre nød derude, på vores sommersejlads.

Det var dog noget bemærkelsesværdigt at en gæst med beundring i stemmen fortalte, at en af HSC medlemmer, midt i grillmaden, kom forbi - hilste pænt, sagde velbekomme og hentede malerbøtte, pensel og stige - og cyklede så ned og malede det vestligste udhængsskab.

RESPEKT!

Tryk her for lidt stemningsmusik
Det nye udhængsskab males, lørdag d. 3 august kl.: 19.30
Hvad skal man ellers lave sådan en dejlig aften!
Tryk her for lidt stemningsmusik

Dagen efter fik hele grillområdet en ordentlig omgang rengøring og hverken grillrist, terrasse eller fliserne undgik at blive børstet, så det var en fryd - og så midt i sommervarmen!

Vi nævner ingen navne, for der er rigtig mange der fortjener et skulderklap,
for den ekstraordinære indsats de gør til gavn for klubben.

Tusind tak for det.

Marius B. Terp