HSC
Mail til HSC's sejlere med et godt tilbud fra det græske øhav.

Mail fra Leif Stubkjær - en garvet langturssejler kommer med et tilbud.

Kære Haderslev Sejl-Club

Vi fik i dag en mail med følgende tilbud:

Kære Formand

Jeg henvender mig til jeres klub som gammel langturssejler med mere end 50.000 sømil på loggen.

Jeg er 72, men stadig aktiv sejler med båden Aku Aku, en 38´ velsejlende og veludrustet langturssejler, som jeg deler med to andre.

Desværre kan vi, af flere gode grunde, ikke udnytte båden som den burde, så vi er blevet enige om, at tilbyde andre sejlere at bruge den også.

Båden er sidste år vendt hjem til Europa fra Grønland efter en flerårig tur Atlanten rundt, og den vil de næste par år befinde sig i Grækenland.

Ø-riget er, som bekendt, et fantastisk og forholdsvis let tilgængeligt sejlområde, så muligvis vil der være nogle af jeres medlemmer, som ville være interesseret i at bruge vores båd i én eller flere uger dernede. Det vil kunne lade sig gøre som medlemmer af vores forening, og til en pris af 1.000 kr./dag, hvilket er under halv pris af den, som man skal betale for at leje en tilsvarende båd.

Hvis du mener, at muligheden vil være af interesse for klubbens medlemmer, kan du evt. lade det gå videre ad jeres interne informationskanaler (opslag, nyhedsbrev mv.) evt. vha. vedhæftede informationsskrivelse ?

Hvis ikke du finder det relevant for dine medlemmer, så beklager jeg at have ulejliget dig med denne henvendelse.

Med venlige hilsener fra Leif Stubkjær

PS: Hvis det kan have interesse, så har jeg en række foredrag om mine mange sejleroplevelser og rejser, som jeg gerne stiller op med i jeres klub (se evt. dette link: http://www.stubkjaer.net/foredrag/)

Erik Ejlertsen
Formand