HSC_

Helt ny bog af Mikkel Beha ...jordomsejling med HAVANA

Helt ny bog på vej:

Vent lidt - og nyd musikken fra HAVANA

Hej far kære Emil … tanker fra en halv jordomsejling med HAVANA af Mikkel Beha og sønnen Emil.

Familien er kendt fra TV’s Kurs Mod Fjerne Kyster!

Bogen udkommer den 18. november og er skrevet af Mikkel Beha (søn af langfartskaptajn Troels Kløvedal) og hans søn Emil.

I bogen deler Mikkel og Emil de oplevelser og erfaringer de har haft undervejs.

Deres egne mails og rejsebeskrivelser danner rammen, og de taler åbent om ansvaret som skipper, om hjemlængsel og alle de udfordringer der følger med når man slipper fortøjningerne og tager ud i det ukendte.

Bestil denne helt nye bog her:

Skriv antal, navn og leveringsadresse, og vi sender dig en pakke med faktura, helt uden yderligere forpligtelser!
Vi leverer så vidt muligt bogen på udgivelsesdagen den 18. november, så længe lager haves.

Bogens pris er 287 kr. og porto 49 kr.

Du kan også vælge at bestille bogen, og hente den i vores butik i Toldbodgade 35 i København, eller ringe på tlf. 40238620.

Send gerne denne mail videre til medlemmer i din sejlklub. TAK.

Lene Bang
Direktør
Sejlerklubben
Weilbach’s egen bogklub

PS:  Hvis du bare bestiller bogen, bliver du ikke medlem!

Hvis du skulle ønske at blive medlem i bogklubben Sejlerklubben, skal du aktivt melde dig ind.

Du kan så benytte dig af introduktionstilbuddene og få dem tilsendt i samme pakke som ovennævnte bog.

Eksempler på introduktionstilbud til 49 kr. er:

• Strøm ombord, Dieselmotor, VHF og Sejltrim

• Eksempler på nyere bøger til favorable priser i bogklubben er:

• Bådvedligeholdelse, Kogebog til søs, Danmark Dejligst, Atlas over afsidesliggende øer

Se alle tilbud på dette link: www.sejlerklubben.dk

Tryk her for at Youtupe klip fra "Kurs mod fjerne kyster"...

Erik Ejlertsen
Formand