Ordinær generalforsamling lørdag den 20. november 2010 kl. 15.00

H.S.C. afholder ordinær generalforsamling i henhold til klubbens vedtægter med efterfølgende medlemsfest lørdag den 20. november.

Generalforsamlingen er højeste myndighed i alle klubbens anliggender.

Klubben afholder ordinær generalforsamling hvert år, så vidt muligt i november måneds sidste halvdel. Der indkaldes til generalforsamling med mindst 3 ugers varsel ved meddelelse på klubbens hjemmeside, dagspressen samt ved opslag i klubhus samt udhængsskab med angivelse af en foreløbig dagsorden.

Stemmeret har alle aktive medlemmer der er fyldt 18 år, og har været medlem af klubben i de sidste 3 måneder før generalforsamlingen, og som ikke er i kontingentrestance. Med hensyn til spørgsmål angående sejlads har samtlige aktive medlemmer stemmeret.

Stemmeret kan kun udøves ved personligt fremmøde.

Forslag, der ønskes forelagt generalforsamlingen til vedtagelse, skal være formanden i hænde senest 14 dage før generalforsamlingens afholdelse. Forslagene skal optages i dagsordenen. Forslag til lovændringer kan optages på dagsordenen for enhver generalforsamling. Til vedtagelse af lovændringer kræves at 2/3 af de fremmødte stemmeberettigede medlemmer stemmer herfor.

Den endelige dagsorden med indkomne forslag bekendtgøres ved opslag i klubhus senest 8 dage før generalforsamlingen.

Vedtægter og love    Indkaldelse    Annonce1     Annonce2

Regnskab og Budget    Torskespisning    Tilmeldingsliste