Top HSC-Ungdom på Dammen

Retur til forrige side

KLUBMESTERSKAB 2012

Billeder fra HSC-klubmesterskab 2012 som foregik d. 29/9-2012
Vejret viste sig desværre ikke fra sin allerbedste side. Der faldt således en del regn, hvilket dog ikke forhindrede os i at gennemføre 6 sejladser i alt, fordelt på tre sejladser hhv. før og efter frokost.

I alt 15 både stillede op i fem klasser, hvoraf Opti C feltet var det største med 7 både i alt.

Følgende blev klubmestre 2012:
  • Opti C: Mattias.
  • Opti B: Sebastian.
  • Tera: Martha
  • Man O Ware: Per (seniorafd.)
  • Feva: Ida og Helene.
Tillykke!

Og tak til alle sejlere for et meget spændende klubmesterskab, hvor flere klassers klubmester først kunne kåres efter allersidste sejlads.

En komplet resultatoversigt kan ses her: Resultater klubmesterskab 2012.

Tak (som altid) til alle forældre for uvurderlig hjælp til at gennemføre klubmesterskabet, og specielt tak til Per og Holger fra seniorafdelingen. Per stillede op i Man O Ware og Holger hjalp til på dommerbåden.

Om aftenen var der flere der mødtes i Søsportscenteret til fællesspisning og hygge.
Billeder fra hele dagen findes herunder.

KLUBMESTERSKAB 2011

På ungdoms afdelingens vegne