Top HSC-Ungdom på Dammen

Ungdomsafdelingen - HSC`s ungdomsafdeling fik en udfordring.

Retur til forrige side

HSC`s ungdomsafdeling fik en udfordring og tog den op.

HSC`s ungdomsafdeling fik en henvendelse fra Sct Severinskolen om ungdomsafdelingen ville lave et arrangement for deres 6. klasser.

Vi tog udfordringen op og fik, med hjælp fra Dansk sejlunion, tre dage op at stå.

Vi satte et opslag op på HSC`s hjemmeside om ikke der  var nogle medlemmer der ville hjælpe med at sejle følgebåde og være brovagt de tre dage arrangementet varede.

Arrangementet løb af stablen i uge 21.

Det var tre spændende og hårde dage.  Hver dag kom tre hold med ca. 10 elever på hvert hold.

Alle kom på vandet. Nogle endda i vandet !

De prøvede optimistjoller, Feva og Tera joller. Stor succes havde også den nyindkøbte gummibåd der kunne sejle hurtigt.

Alle eleverne var nogen herlige unger. De udviste nysgerrighed og nogle overskred også grænser. Vejret var ikke det bedste, men det tog alle eleverne med ro.

Afslutningsvis fik de overrakt et diplom for deres deltagelse

Tryk på billedet ovenfor, og se det i stor størrelse.

På ungdoms afdelingens vegne

-Retur-