Toppen
Haderslev Sejl-Clubs Generalforsamling.

HSC afholder sin ordinære generalforsamling i henhold til klubbens vedtægter med efterfølgende medlemsfest lørdag d. 23. november 2013 kl. 15.00

I henhold til klubbens love og vedtægter skal der indkaldes til ordinær generalforsamling senest 3 uger før afholdelsen. Der vil blive annonceret i Haderslev Ugeavis og i JydskeVestkysten.

Her på hjemmesiden under punktet ”Generalforsamling 2013” vil der blive indsat en foreløbig dagsorden og bestyrelsens forslag (den endelige dagsorden og forslag vil komme når indleveringsfristen for forslag er udløbet).

Man kan også allerede nu melde sig til fællesspisningen efter generalforsamlingen, og menu og tidspunkt bliver indsat på hjemmesiden, også under punktet ”Generalforsamling 2013”.

Der skal bl.a. gennemføres valg af formand,  havnemester, pladsmand og suppleanter til bestyrelsen. Hvis du vil ønsker at deltage i klubbens bestyrelsesopgaver, må du meget gerne allerede nu henvende dig til formanden.

Bestyrelsen håber på en god dag.

Erik Ejlertsen
Formand for HSC

Forslag, der ønskes forelagt generalforsamlingen til vedtagelse, skal være formanden i hænde senest den 4. november.

Forslagene skal optages i den endelige dagsorden.
Forslag til lovændring kan optages på dagsordenen for enhver generalforsamling.
Til vedtagelse af lovændringer kræves at 2/3 af de fremmødte stemmeberettigede medlemmer stemmer herfor.
Den endelige dagsorden med indkomne forslag bekendtgøres ved opslag senest 8 dage før generalforsamlingen.

Forslag til den ordinære generalforsamling, d. 23. november 2012 kl. 15.00

Fællesspisning/ Skafning.