HSC_
Haderslev Sejl-Clubs Generalforsamling.

HSC har afholdt ordinære generalforsamling i henhold til klubbens vedtægter med efterfølgende medlemsfest lørdag d. 22. november 2014 kl. 15.00.

I henhold til klubbens love og vedtægter skal der indkaldes til ordinær generalforsamling senest 3 uger før afholdelsen.

Indkaldelse:
Der vil blive annonceret i Haderslev Ugeavis og i JydskeVestkysten - Tryk her.

Her på hjemmesiden under punktet ”Generalforsamling 2014” vil der blive indsat en foreløbig dagsorden og bestyrelsens forslag (den endelige dagsorden og forslag vil komme efter indleveringsfristen for forslag er udløbet).

Forslag, der ønskes forelagt generalforsamlingen til vedtagelse, skal være formanden i hænde senest den 3. november.

Forslagene skal optages i den endelige dagsorden.
Forslag til lovændring kan optages på dagsordenen for enhver generalforsamling.
Til vedtagelse af lovændringer kræves at 2/3 af de fremmødte stemmeberettigede medlemmer stemmer herfor.
Den endelige dagsorden med indkomne forslag bekendtgøres ved opslag senest 8 dage før generalforsamlingen.

Erik Ejlertsen
Formand for HSC

Fællesspisning/ Skafning.

TILMELDING TIL FÆLLESSPISNING

Til den traditionsrige fællesspisning (efter generalforsamlingen), lørdag den. 22. november 2014 kl. 18:00

Har vi fornøjelsen at tilbyde :

Kogt torsk med tilbehør eller wienerschnitzel med brasekartofler og ærter samt Apfelstrudl og kaffe til dessert.

Til en pris af kr. 150 pr. person

Der medbringes selv drikkevarer !

Tilmelding senest 19.11 kl. 11 på denne liste med tilkendegivelse af,
hvad man ønsker at spise, eller til sekretæren via mail.
Der er plads til max. 60 personer !!!

Der vil blive ophængt tilmeldingsliste i klubhuset
onsdag, d. 5. november 2014.

Generalforsamling 2013 - Arkivdata.