Haderslev Sejl-Club

Meddelelse 4/5 2013

Ny kontrakt på Nordhavnen

Haderslev Sejl-Club (HSC) og Haderslev Sejlforening (HSF), er inviteret til at underskrive en ny kontrakt på Nordhavnen for de næste 10 år.

Bestyrelsen har været samlet for at afrunde rammerne for en eventuel ny aftale.

I en kommende aftale vil al opkrævning hos gæstesejlere være ophørt, og den ny aftale vil kun gælde for klubbens aktive medlemmer som fastliggere.

Derfor vil bestyrelsen gerne have respons på, om der i  medlemskredsen er bådejere der opfylder disse krav og som eventuelt går med ønske om placering af båden på nordhavnen. Det kan være på grund af f.eks. bopæl, geografi og mange andre ting. Det er nu inden underskriften, du skal overveje om du eventuelt kunne ligge på nordsiden.  For klubben gælder det om at frigøre pladser til gæstesejlere på sydsiden.

Hvis du har sådanne overvejelser bedes du kontakte formanden på formand@haderslevsejlclub.dk eller på 23734050.

Bestyrelsen for HSC