Klubtøj

Bestilling og køb af klubtøj.

Vi har i samarbejde med Davidsen A/S fundet nogle spændende og funktionelle beklædninger.

Disse kan ses og prøves hos Davidsen A/S, Fjelstrupvej 1, 6100 Haderslev.

Du/I kan gå ind i butikken på Fjelstrupvej 1, 1.sal og prøve beklædningerne, og finde ud af modeller, den rigtige størrelse osv., og afgive bestilling eller maile din bestilling ind. Se det vedlagte bestillingsskema.

Tøjet får enten ved et broderi eller ved et tryk påført HSC-emblemet. Se nedenfor ! BEMÆRK – logoet broderes/trykkes på blå baggrund – tøjets farve.

Bemærk at tøjet findes i herre-, dame- og børnestørrelser. For medlemmer af ungdomsafdelingen er der mulighed for et ekstra tryk på ryggen af tøjet med teksten ”Ungdomsafdelingen” – ønskes det skal man bare krydse af i næstøverste linje under navnet.