Medlemskab

Er du til masser af frisk luft, herlige vandsprøjt – i det hele taget skønne oplevelser på vandet – så er du landet det helt rigtige sted, nemlig i Haderslev Sejl-Club.

I dette menupunkt kan du stort set det hele.

I undermenuen Medlemmer kan du :

• foretage adresse og medlemskabsændringer  i dit aktuelle medlemskab. Du kan ændre følgende: – din medlemskabskategori, din e-mailadresse, dit telefonnummer, og dine forsikringsoplysninger). Det er alle vigtige oplysninger, som vi gemmer i HSC´s medlemskartotek.
  • udmelde dig af Haderslev Sejl-Club.

I undermenuen Nye medlemmer kan du :

• indmelde dig i Haderslev Sejl-Club.

Sådan gør du !.

Du klikker dig ind i den undermenu du tilhører – vælger og udfylder den elektroniske blanket, du har brug for og trykker til sidst på send. Er alle rubrikker ikke udfyldt/korrekt udfyldt – får du automatisk en besked. Du må så tilbage og udfylde/rette.

Umiddelbart efter afsendelsen modtager du en e-mail med en kopi af den blanket du har udfyldt og sendt til HSC´s sekretær.

Samtidig med dette modtager sekretæren en e-mail med dine oplysninger. Så bliver det ikke nemmere – vel ;-).