Pladsmester

Pladsmesteren varetager alle klubbens praktiske landværtsrelaterede opgaver, herunder at anvise vinterplads til medlemmernes både.

Pladsmesteren har ansvaret for vedligeholdelse af plads og veje inkl. strøm og vand, samt at området fremstår ryddeligt og hensigtsmæssigt hele sæsonen. Han foreslår ændringer og vedligeholdelse af plads, veje, ”Kabyssen” og redskabs- og værktøjsskure.

Pladsmester har ansvaret for optagning og søsætning af bådene samt anvisning af vinterplads.

Pladsmesteren har ansvaret for klubbens bådkran, traktor og løftegrej til både (certificering af løftegrej).

Pladsmester søger for årligt eftersyn af bådkranen i samarbejde med kranførerne (eller et udpeget medlem) og forestår alle aftaler med kranførerne.

Pladsmesteren har ansvaret for legeplads og grillpladser, og varetager kontakten til Haderslev kommune´s legepladsinspektør.

Pladsmester
Heinrich Jespersen